نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

دعای بازیکن دورگه ایرانی برای کارلوس کی‌روش!

  • کد خبر: ۵۰۵۴۹
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
دعای بازیکن دورگه ایرانی برای کارلوس کی‌روش!
اشکان دژاگه درباره نتایج اخیر کی‌روش در کلمبیا گفت: او مربی بادانشی است و برای کسب بهترین نتایج در کلمبیا به زمان نیاز دارد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، حضور ۸ ساله کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران و نتایج و اتفاقاتی که در آن دوران رقم خورد باعث شده تا همچنان فوتبالدوستان ایرانی، چه آن‌هایی که کی‌روش را دوست داشتند و چه آن‌هایی که از او متنفر بودند، پیگیر وضعیت کی‌روش باشند.

کارلوس کی‌روش گرچه در کلمبیا خوب شروع کرد و در کوپاآمریکا حتی موفق شد آرژانتین را شکست دهد، اما در هفته‌های اخیر ضعیف‌ترین نتایج تاریخ این کشور با او رقم خورده. از باخت ۳ بر ۰ مقابل اروگوئه تا ۶ گله شدن مقابل اکوادور.

اشکان دژاگه، یکی از بازیکنان ارزشمند تیم ملی که سابقه بر بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی را هم در کارنامه دارد، در خصوص نتایج و وضعیت کی‌روش گفته: نتایج او را دنبال می‌کنم. این همه سال با آقای کی‌روش کار کردیم و خیلی طبیعی است که هنوز او را دنبال کنم و بازی‌های تیمش را ببینم. جایی هم که مربیگری می‌کند جایگاه خودش را در فوتبال دارد. کلمبیا تیم قدرتمند و بازیکنان بزرگی دارد و کی‌روش هم تا قبل از این ۲ بازی خیلی خوب کار کرده بود. هر کس کارلوس کی‌روش را می‌شناسد می‌داند او هر جا بوده موفق عمل کرده است. امیدوارم مسئولان فوتبال کلمبیا هم به او وقت بدهند تا تیم را درست کند. در آمریکای‌جنوبی تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و کار کردن در چنین قاره‌ای اصلا آسان نیست. من برای کی‌روش دعا می‌کنم که موفق باشد. چون چند سال نه برای من بلکه برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید. برای جوانان ایرانی خیلی زحمت کشید و کمک‌شان کرد تا موفق شوند. برای همین هم من دعا می‌کنم تا نتایج بهتری کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->